Vacature

Backoffice medewerker – Customer Care

Backoffice medewerker – Customer Care

Customer Care medewerker gezocht!

Hé nieuwe collega, ben jij op zoek naar een uitdaging om je communicatieve vaardigheden te gebruiken om klanten te helpen en ondersteunen? Werk jij graag gestructureerd en vind jij het leuk om de klant volledig te ontzorgen? Lees dan snel verder! 

Als Backoffice Medewerker ben je hét administratieve wonder binnen ons Customer Care team. Je zorgt ervoor dat onze SLA-contracten op een juiste manier zijn verwerkt in ons systeem (Topdesk), zodat we onze contractuele verplichtingen kunnen nakomen én waar mogelijk overtreffen.  

Functieomschrijving

Je start de dag met een kop koffie en krijgt een nieuwe contracttrigger doorgestuurd vanuit Finance. Je verzamelt alle relevante informatie en verwerkt het contract in Topdesk. Nauwkeurigheid is van groot belang, omdat contractinvoer de basis is van alle werkzaamheden die we verrichten. Contract ingevoerd! Tijdens de lunch loop je een rondje met je collega’s om even een frisse neus te halen. Na de pauze ga je aan de slag met het opstellen van servicerapportages. Je kijkt in Topdesk naar de tickets die vorige maand zijn gemeld en analyseert of we de afgesproken KPIs hebben overtroffen. Aan het einde van de dag zorg je ervoor dat alle benodigde acties zijn opgepakt en ga je met een voldaan gevoel naar huis! 

Wie wij zoeken

  • Je zit vol energie en hebt een aanpakkersmentaliteit 
  • Je hebt MBO+/HBO werk en denkniveau 
  • Je hebt minimaal 1 jaar relevante werkervaring met administratieve werkzaamheden (pré) 
  • Je bent 24 – 32 uur per week beschikbaar  
  • Je bent administratief erg sterk en van nature erg nauwkeurig 
  • Je bent klantgericht, zorgt graag voor het optimale resultaat en bent proactief 
  • Je werkt graag in teamverband 
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk 
  • Een goede beheersing van de Engelste taal is een pré 
  • Je hebt affiniteit met en/of interesse in AV/IT 
  • Je hebt kennis van Topdesk (pré) 
  • Gedreven om te groeien in je functie en het beste uit jezelf naar boven te halen 

Wat je gaat doen

  • Je bent verantwoordelijk voor alle informatie die we borgen in Topdesk. Denk hierbij aan het invoeren van contracten, het borgen dat we alle contractuele verplichtingen nakomen (bijvoorbeeld door het aanmaken van activiteiten als software-updates), het registreren van getrainde beheerders en het registreren van de benodigde klantinformatie.  
  • Je zorgt voor het accurate beheer van Topdesk en kunt kleine wijzigingen zelf doorvoeren in Topdesk. Voor grotere wijzigingen in Topdesk (changes) maken we gebruik van een externe consultant. 
  • Je stelt servicerapportages op. Deze servicerapportages bespreekt de Service Manager periodiek met onze klanten. 
  • Samen met je collega’s draag je zorg voor het opstellen van draaiboeken ter voorbereiding op het doorvoeren van updates. 
  • Je ondersteunt bij de overdracht vanuit projecten naar Customer Care en bent verantwoordelijk voor de verwerking en borging van de relevante informatie. 
  • Je bent niet verantwoordelijk voor het aannemen en registreren van meldingen. Echter, kun je incidenteel (in geval van verzuim of verlof) een keer bij moeten springen om onze Frontoffice te ondersteunen. Hetzelfde geldt voor eventuele administratieve ondersteuning in het RMA-proces. 

Wat wij bieden

  • Een uitdagende en afwisselende functie in een leuk team van enthousiaste en betrokken collega’s 
  • Een informele en open werksfeer in een dynamisch bedrijf, waarin jij de vrijheid, vertrouwen en ruimte krijgt voor eigen initiatief en creativiteit 
  • Een goed salaris tussen de € 2400 – € 3000 bruto op basis van 40 uur 
  • Reiskostenvergoeding 
  • 26 vakantiedagen op basis van 40 uur 
  • (Interne) opleidingen en toegang tot Studytube 
  • Een persoonlijke coach 
  • Goede pensioenregeling waarvan INTER 95% betaalt 
  • Telefoon en laptop van de zaak 
  • Onvergetelijke (personeels- en team) uitjes 

Jouw directe collega's bij inter

Pepijn Bosgoed
Customer Support
Pepijn Bosgoed
Customer Support
+31 6 40133950 pepijnbosgoed@inter.nl
Foto van Pepijn Bosgoed
Edwin Meeuwissen
Head of Operations Control Room Specialist
Edwin Meeuwissen
Head of Operations Control Room Specialist
+31640131166 edwinmeeuwissen@inter.nl
Foto van Edwin Meeuwissen
Raoul Valentijn
Backoffice Medewerker
Raoul Valentijn
Backoffice Medewerker
+31626711892 raoulvalentijn@inter.nl
Foto van Raoul Valentijn

In 4 stappen naar jouw droombaan bij INTER

Bij INTER bieden we jou de kans om de carrière van je dromen te realiseren. Onze sollicitatieprocedure bestaat uit 4 eenvoudige stappen die jou helpen om je volledige potentieel te benutten.
Klaar om de eerste stap te zetten naar een opwindende carrière bij INTER? Lees verder en ontdek hoe je jouw droombaan kunt veroveren

Stap 1

Solliciteer
Solliciteer op de vacaturepagina via “Solliciteer Direct,” voeg CV en motivatiebrief toe, of deel je LinkedIn-link. Ontvang automatisch een bevestigingse-mail.

Stap 2

Reactie binnen 5 werkdagen
Binnen 5 dagen ontvang je een reactie. Dit kan een gespreksuitnodiging zijn of uitleg waarom er geen match is. We plannen eerst nog een telefonisch interview om elkaar te leren kennen en vragen te beantwoorden.

Stap 3

Ontmoeting op kantoor
Bij interesse ontmoeten we je op ons kantoor in Duiven, bespreken je CV en functie-eisen om te zien of we bij elkaar passen. Bij wederzijdse interesse volgt een tweede gesprek.

Stap 4

Contractvoorstel
Voor het contractvoorstel spreek je kort met een directielid. Succesvol? Dan pas je bij onze kernwaarden en INTER-familie, klaar om je eerste werkdag te beginnen!

Jouw team

Je werkt binnen het team Customer Care. Een hechte en collegiale club van ongeveer 12 collega’s. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het beheer van onze control room oplossingen. We realiseren control rooms in diverse markten, waaronder de Industrie, Utiliteit, Mobiliteit, Defensie en Ziekenhuizen. Vanuit deze control rooms wordt het primaire proces van deze klanten gemonitord en bediend, vandaar dat 100% continuïteit van het proces cruciaal is. Om deze reden staan we dan ook 24/7 klaar om eventuele storingen te verhelpen. Jouw werktijden zijn echter tijdens kantooruren, waarin je een belangrijke bijdrage levert aan ons streven naar 100% continuïteit. 

Over INTER

In de afgelopen 50 jaar is INTER gegroeid van AV-distributeur naar een gevestigd systeemintegrator en IT/ procesconsultant. Niet alleen in Nederland, ook buiten de landsgrenzen. Onze oplossingen zorgen er dagelijks voor, dat gebruikers in kritische en complexe omgevingen in staat zijn beter beslissingen te nemen door de presentatie van de juiste informatie. Met onze passie voor techniek ontwikkelen wij samen met onze relaties innovatieve oplossingen, die bijdragen aan procesoptimalisatie bij onze klanten.

INTER is gebaseerd op sterke kernwaarden

  • Gepassioneerd om het beste resultaat te behalen: We streven naar uitmuntendheid in alles wat we doen.
  • Als team kiezen voor win/win: Samenwerking en wederzijds succes staan centraal in ons werk.
  • Heldere keuzes en daadkracht: We nemen beslissingen en voeren ze met vastberadenheid uit.
  • “Next level” projecten in kritische omgevingen, daar zijn we trots op: We streven naar het leveren van hoogwaardige oplossingen in complexe omgevingen.

Met passie voor techniek ontwikkelen wij AV/IT oplossingen en next level projecten binnen kritische omgevingen in samenwerking met onze relaties.

 

Meer weten over deze vacature?

Interesse gewekt door deze vacature? Voordat je de sprong waagt, wil je wellicht wat meer inzicht krijgen in wie we zijn en wat we te bieden hebben. Als je vragen hebt over deze specifieke functie of over ons bedrijf in het algemeen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze toegewijde HR-adviseur, Jessy via sollicitaties@inter.nl. Ze staat klaar om je te helpen.