Bij INTER staan we klaar om je service call zorgvuldig te behandelen, of het nu gaat om een incident, systeemwijzigingen, updates of de beantwoording van algemene vragen. We hechten een groot belang aan het leveren van kwaliteit en het waarmaken van de verwachtingen die we vooraf scheppen. Zeker als er storingen zijn binnen kritische omgevingen, willen we service calls snel oplossen.
Bij het melden van een service call maken we het je zo makkelijk mogelijk. Gebruik ons Self Service Portal (SSP) en vul het formulier in om je call te registreren. Ons team van experts is verdeeld over verschillende disciplines en oplossingen om ervoor te zorgen dat jouw melding bij de juiste specialist terechtkomt.
Na registratie van je service call, voert een gespecialiseerde engineer een grondige analyse uit. Afhankelijk van de oplossing en conform de afgesproken Service Level Agreement (SLA), gaat de engineer aan de slag. Tijd is cruciaal, dus we streven ernaar om storingen snel op te lossen, met speciale aandacht voor de prioriteit van binnengekomen meldingen.
Onze technische experts proberen eerst om de storing op afstand op te lossen. Ze volgen een gestructureerde aanpak om de functieherstel overeenkomstig de contractafspraken te bereiken. Als op afstand oplossen niet mogelijk is, plannen we een afspraak voor onsite ondersteuning op een tijdstip dat jouw organisatie uitkomt.
Wanneer de storing is opgelost, ontvang je een gedetailleerd rapport met informatie over de oorzaak en de geboden oplossing. Je kunt ook in ons portal een overzicht van al je service calls bekijken. Transparantie is een belangrijk principe voor ons, en we zorgen ervoor dat je volledig geïnformeerd bent.
We zijn gedreven om het beste resultaat te bereiken en zetten dagelijks dat extra stapje. Daarbij hebben we oog voor kwaliteit, veiligheid, milieubewust handelen en informatiebeveiliging, die voor ons allen topprioriteiten zijn.
We waarderen jouw feedback. Of je nu een compliment, tip of klacht hebt, we horen graag van je. Jouw input helpt ons om onze diensten te verbeteren. Je kunt feedback via onze Self Service Portal doorgeven, en we laten je weten welke acties we hebben ondernomen naar aanleiding van jouw input.
Meer lezen over onze dienstverlening? Meer lezen over onze service? Lees het volgende bericht: