Bij INTER streven we ernaar om jou te voorzien van de meest relevante en waardevolle kennis binnen vier thema’s. Wij willen jou helpen bij het vinden van onderwerpen die jou interesseren en bij het begrijpen van de cruciale verbinding tussen klant, proces en techniek. Dit doen wij met onze specialistenteams, kennisevents en de INTER Academy.
Bij INTER geloven we in de kracht van diepgaande kennis en ervaring. We zijn toegewijd aan het begrijpen van onze klanten, hun processen en de technologieën die hen drijven. Wij hechten daarbij veel waarde aan kennisdeling. Door kennis te delen, zorgen wij ervoor dat onze klanten optimaal gebruik maken van hun systemen. Hierbij gaat het niet enkel om productkennis, maar ook om inzicht in processen en dagelijkse workflows.
Technische Oplossingen & Innovaties: Deze categorie behandelt geïntegreerde AV/IT-oplossingen en technologische vooruitgang. We delen hier o.a. aankondigingen van nieuwe oplossingen, casestudy’s, updates over specifieke toepassingen en technologische innovaties.
Bewezen Betrouwbaarheid & Continuïteit: Hier ligt de nadruk op INTER’s bewezen trackrecord, installed base en betrouwbaarheid in kritische omgevingen. We nemen je mee in onze succesverhalen, klanttestimonials en updates over hoe INTER betrouwbare oplossingen biedt met minimale storingen.
Kwaliteit & Duurzaamheid: Deze categorie richt zich op de kwaliteit van INTER’s producten en diensten, evenals duurzaam en verantwoord ondernemerschap. Je vindt hier informatie over kwaliteitscertificeringen, normeringen, milieubewuste initiatieven en INTER’s bijdrage aan een betere werk- en leefomgeving.
Bedrijfsupdates & Events: Hier worden algemene bedrijfsupdates, evenementen, strategische partnerschappen en INTER’s corporate ontwikkelingen gedeeld. Je leest de aankondigingen van evenementen in ons Experience Center INTER-X, samenwerkingen en andere INTER-gerelateerde ontwikkelingen.
Onze toewijding aan klantgerichte oplossingen betekent nauwe samenwerking om naadloze oplossingen te ontwerpen die perfect passen bij de werkprocessen. Door onze diepgaande technische kennis en eigen softwareontwikkeling te combineren, creëren we geïntegreerde oplossingen die de workflow in kritische ruimtes optimaliseren.
Bij INTER draait alles om het begrijpen van klant, klantprocessen en techniek. Onze solution architects, gesteund door onze eigen softwareafdeling, zijn allround AV/IT-experts die op maat gemaakte oplossingen ontwikkelen. Zij vormen de technische basis van onze projecten. Hoewel we geen standaard maatwerk bieden, streven we naar klantgerichte oplossingen die naadloos aansluiten bij hun werkprocessen.
Om de kennis van ons team up-to-date te houden, heeft INTER de INTER Academy opgezet. We gebruiken de Academy niet alleen om ons team te trainen, maar ook om onze relaties te trainen. Regelmatige gebruikers- en beheerderstrainingen zijn van groot belang om systemen zo efficiënt mogelijk te benutten, zowel bij oplevering als daarna. Het periodiek trainen van een team vergt relatief weinig inspanning en kosten, maar heeft grote voordelen. Het is essentieel voor nieuwe medewerkers en biedt bestaand personeel de kans om kennis op te frissen. INTER biedt deze trainingen niet alleen bij oplevering aan, maar ook op regelmatige basis via deze INTER Academy, wanneer gewenst. Zo bouwen we voortdurend aan een leercultuur en ontwikkeling van mensen. Bekijk de events in de kennis categorieën.
Ontdek hoe INTER’s diepgaande kennis en expertise jou kunnen ondersteunen in de wereld van AV/IT-oplossingen en technologie. Op de hoogte blijven? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief of volg ons op social media. Onze toegewijde teams en de INTER Academy staan klaar om je te helpen groeien en succes te behalen. Samen verbinden we klant, proces en techniek.