Neem contact op met onze Customer Care afdeling. We zijn 24/7 beschikbaar om je te helpen met support voor onze oplossingen. Dien je serviceverzoek eenvoudig in via ons Self Service Portal (SSP) met de ‘Storing Melden‘-knop hieronder.
Ontdek in onze kennisbank binnen deze portal oplossingen voor veelvoorkomende problemen.
Nog geen account voor de Self Service Portal (SSP)? Bel dan met onze afdeling Customer Care: +31 26 319 69 50 . Zij maken direct een account voor je aan.
INTER is jouw vertrouwde partner voor continue ondersteuning. INTER heeft de toewijding om te streven naar 100% continuïteit, zodat het primaire klantprocessen nooit verstoord wordt. Met jarenlange ervaring in kritische omgevingen is klanttevredenheid onze topprioriteit. Onze Customer Care afdeling is volledig gericht op jouw behoeften. We zien onze service als een verlengstuk van jouw organisatie en werken nauw samen om zero-downtime en maximale uptime te garanderen. Met remote-ondersteuning bieden we directe hulp op afstand, wat kosten verlaagt en efficiëntie verhoogt. INTER gaat verder dan de installatie, met nazorg, realtime monitoring en de kennis en ervaring van onze service engineers.
INTER biedt flexibele ‘As a Service’-oplossingen waarmee je de nieuwste systemen kunt gebruiken zonder ze in eigendom te hebben. Dit vermindert de initiële investeringskosten.
Bij INTER kun je een op maat gemaakt servicecontract samenstellen, variërend van ‘Basic’ tot ‘CareFree’. Je kunt ook een aangepast SLA-contract maken afgestemd op de behoeften.
INTER biedt remote service management, waarbij we service op afstand verlenen aan jouw installaties. We maken gebruik van tools zoals VPN en TeamViewer.
INTER streeft naar preventie van problemen via realtime monitoring. We willen problemen voorkomen voordat ze zich voordoen, wat resulteert in meer uptime en minder storingen.
We bouwen en testen alle projecten grondig voordat we ze bij de klant leveren. We voeren Factory Acceptancy Tests (FAT) en Site Acceptancy Tests (SAT) uit om goede werking te garanderen.
Om systemen optimaal te benutten, biedt INTER periodieke gebruikers- en beheerderstrainingen via de INTER Academy. Deze trainingen zijn essentieel voor het efficiënt gebruik van de systemen.
Bij INTER staan we klaar om je service call zorgvuldig te behandelen, of het nu gaat om een incident, systeemwijzigingen, updates of de beantwoording van algemene vragen. We hechten een groot belang aan het leveren van kwaliteit en het waarmaken van de verwachtingen die we vooraf scheppen. Zeker als er storingen zijn binnen kritische omgevingen, willen we service calls snel oplossen.
We zijn gedreven om het beste resultaat te bereiken en zetten dagelijks dat extra stapje. Daarbij hebben we oog voor kwaliteit, veiligheid, milieubewust handelen en informatiebeveiliging, die voor ons allen topprioriteiten zijn.
Meld je call in ons Self Service Portal (SSP). Ons formulier maakt het simpel.
Onze gespecialiseerde engineers voeren een analyse uit en gaan vervolgens aan de slag conform SLA-afspraken.
We proberen eerst op afstand de call op te lossen, en indien nodig plannen we onsite ondersteuning.
De storing is verholpen en je ontvangt een gedetailleerd rapport. In de portal vind je een overzicht van je service calls. Meer weten?
INTER biedt een uitgebreid scala aan serviceopties, inclusief preventief onderhoud, telefonische en remote ondersteuning, Service Level Agreements (SLA’s) en ‘As-a-Service’ (SAAS) contracten. Onze dienstverlening omvat onder andere prefab-montage, installatie, ondersteuning op verschillende niveaus, integratie met andere software, assistentie van solution architecten, projectmanagers, consultants en meer.
Bij INTER streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service-ervaring te bieden, altijd en overal.
Bij INTER staat een team van ruim twintig serviceprofessionals 24/7 paraat om uitstekende klantenzorg te bieden. Onze focus ligt op remote ondersteuning, maar als dat nodig is, combineren we een on-site aanwezigheid met moderne technologie, zoals track-and-trace, om snel ter plaatse te zijn. We investeren voortdurend in de training en ontwikkeling van onze service engineers om hun expertise up-to-date te houden.
We waarderen jouw feedback. Of je nu een compliment, tip of klacht hebt, we horen graag van je. Jouw input helpt ons om onze diensten te verbeteren. Je kunt feedback via onze Self Service Portal doorgeven.
Onze Customer Care afdeling kan op verzoek op afstand met je meekijken om de storing efficiënt op te lossen. Indien gewenst, gebruik hiervoor de ‘TeamViewer’ knop hieronder. Bij aanklikken van de link zal je computer de Teamviewer software downloaden. Jouw toestemming is vereist voordat er verbinding wordt gemaakt.