Wil jij hét visitekaartje zijn voor onze klanten en een belangrijke schakel vormen tussen onze leveranciers, Service Engineers en andere collega’s? Heb jij plezier in klantcontact en ben je goed in het organiseren en bewaken van afspraken? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als Frontoffice Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten in de beheerfase. Je behandelt serviceaanvragen (telefonisch en via TOPdesk), registreert en volgt deze op, en zorgt ervoor dat alles soepel en binnen de gemaakte afspraken verloopt.
Je ondersteunt klanten op een professionele en vriendelijke manier en werkt nauw samen met collega’s uit verschillende teams. Met jouw scherpe oog voor detail en klantgerichtheid draag je dagelijks bij aan een hoge klanttevredenheid.
Bij INTER bieden we jou de kans om de carrière van je dromen te realiseren. Onze sollicitatieprocedure bestaat uit 4 eenvoudige stappen die jou helpen om je volledige potentieel te benutten.
Klaar om de eerste stap te zetten naar een opwindende carrière bij INTER? Lees verder en ontdek hoe je jouw droombaan kunt veroveren!
Solliciteer nu!
Ga naar onze vacaturepagina en klik op “Solliciteer Direct.” Voeg je CV en motivatiebrief toe, of deel simpelweg je LinkedIn-profiel. Je ontvangt direct een bevestiging per e-mail.
Snel een reactie!
Binnen 3 werkdagen hoor je van ons! Dit kan een uitnodiging voor een gesprek zijn of een toelichting waarom er geen match is. We beginnen met een korte telefonische kennismaking om elkaar wat beter te leren kennen
Een kop koffie in Duiven
Hebben we een goede klik? Dan nodigen we je uit voor een kop koffie op ons kantoor in Duiven. Tijdens dit gesprek leren we elkaar beter kennen, vertellen we je meer over wat INTER doet, en bespreken we de openstaande rol. Het belangrijkste is natuurlijk dat we allebei enthousiast zijn! Bij wederzijdse interesse volgt een vervolggesprek met het team of de directie
Allemaal enthousiast?
Geweldig! We zijn er helemaal van overtuigd dat jij een waardevolle aanvulling voor ons team zult zijn. We doen je snel een contractvoorstel zodat je bij INTER aan de slag kunt. Als alles akkoord is, zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk kunt beginnen!
Je werkt binnen het team Customer Care. Een hechte en collegiale club van ongeveer 12 collega’s. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het beheer van onze control room oplossingen. We realiseren control rooms in diverse markten, waaronder de Industrie, Utiliteit, Mobiliteit, Defensie en Ziekenhuizen. Vanuit deze control rooms wordt het primaire proces van deze klanten gemonitord en bediend, vandaar dat 100% continuïteit van het proces cruciaal is. Om deze reden staan we dan ook 24/7 klaar om eventuele storingen te verhelpen. Jouw werktijden zijn echter tijdens kantooruren, waarin je een belangrijke bijdrage levert aan ons streven naar 100% continuïteit.
In de afgelopen 50 jaar is INTER gegroeid van AV-distributeur naar een gevestigd systeemintegrator en IT/ procesconsultant. Niet alleen in Nederland, ook buiten de landsgrenzen. Onze oplossingen zorgen er dagelijks voor, dat gebruikers in kritische en complexe omgevingen in staat zijn beter beslissingen te nemen door de presentatie van de juiste informatie. Met onze passie voor techniek ontwikkelen wij samen met onze relaties innovatieve oplossingen, die bijdragen aan procesoptimalisatie bij onze klanten.
Met passie voor techniek ontwikkelen wij AV/IT oplossingen en next level projecten binnen kritische omgevingen in samenwerking met onze relaties.
Ben je nieuwsgierig naar de vacature of wil je meer weten over wie we zijn en wat we te bieden hebben? Voordat je de sprong waagt, kun je altijd contact opnemen met Noëlle Willemsen, Head of Services. Je kunt haar bereiken via sollicitaties@inter.nl Zij staat klaar om al je vragen te beantwoorden!
Recruiter?
Graag willen we je vragen om ons niet te bellen of e-mailen, tenzij wij jou eerst hebben benaderd. Wij zijn van mening dat wij onze nieuwe collega’s zelf kunnen vinden, ondersteuning door bureaus is daarom ook niet gewenst. Profielen en cv’s die ongevraagd door bureaus worden toegezonden, ook als deze direct naar de leidinggevende worden gestuurd, zullen worden behandeld als directe sollicitaties van de kandidaat zelf. Bedankt voor je begrip!