Menu

  • Home
  • Kennis
  • Oplossingen
  • Referenties
  • Events
  • INTER
INTER
  • Home
  • Kennis
  • Oplossingen
  • Referenties
  • Events
  • INTER
INTERINTER
  • Home
  • Kennis
  • Oplossingen
  • Referenties
  • Events
  • INTER
INTER
Ratio 1, 6921 RW Duiven +31 26 319 69 69 contact@inter.nl
Oplossingen
  • Control rooms
  • Specialisten werkplekken
  • Kritische overlegruimtes
  • Videovoertuigen
  • Camera observatie
  • Medische behandelkamers
Inter
  • Service & support
  • Experience Center INTER-X
  • Demo aanvragen
  • Werken bij INTER
  • Contact
  • Teams
Actueel
  • Kennis
  • Events
  • Nieuwsbrief

INTER’s serviceverlening: Voorkomen is beter dan genezen

In een tijdperk waarin je meer verwacht dan ooit tevoren, gaan wij verder dan traditionele service. We begrijpen dat het voorkomen van problemen net zo belangrijk is als het oplossen ervan. Daarom introduceren we onze vooruitstrevende serviceverlening, gericht op preventie en ontzorging.

INTER’s serviceverlening: Voorkomen is beter dan genezen
INTER’s serviceverlening: Voorkomen is beter dan genezen

Service voor de toekomst

Bij INTER zijn we toegewijd aan voortdurende verbetering. Ons doel is om jouw serviceproces zo vlekkeloos mogelijk te maken. We investeren in technologieën zoals een Self Service Portal (SSP) om je een geavanceerde klantenportal te bieden, waar je storingen kunt melden en zelfs kleine technische problemen kunt oplossen. We willen jouw servicepartner van de toekomst zijn.

Realtime Monitoring voor jouw gemoedsrust

Storingen kunnen catastrofale gevolgen hebben, vooral in kritische omgevingen. Daarom hebben we realtime monitoring geïntroduceerd. Met deze geavanceerde service kunnen we jouw systemen op afstand bewaken en potentiële problemen detecteren voordat ze kritiek worden. Zo minimaliseren we downtime en zorgen we voor maximale uptime.

SLA | Service op maat

Elke organisatie is uniek en verdient een serviceverlening die daarbij past. Daarom biedt INTER flexibele servicecontracten, van “Basic” tot “CareFree”, en zelfs op maat gemaakte SLA-contracten. Jij bepaalt het serviceniveau dat het beste bij jouw behoeften past, inclusief variabelen zoals responstijd en preventief onderhoud. Elk contract bevat verschillende variabelen die afhankelijk van het type servicecontract worden toegewezen aan een bepaald niveau. Deze variabelen omvatten:

  • Call back/ Responsetijd: De afgesproken tijd waarbinnen we na het melden van een storing contact met je opnemen.
  • Responsetijd: De afgesproken tijd waarbinnen we een oplossing bieden, zowel op afstand en anders op locatie.
  • Mean time between fix (tijd tussen oplossingen): De afgesproken tijd waarbinnen een storing wordt opgelost.
  • Preventief onderhoud: Periodiek onderhoud volgens een afgesproken frequentie, inclusief reparaties aan de te onderhouden apparatuur.
  • Correctief onderhoud: Onderhoud op aanvraag of afroep van de klant.
  • Beschikbaarheid van (swap) reserveonderdelen: We houden reserveonderdelen op voorraad, zodat we direct kunnen leveren en het functioneel herstel binnen de afgesproken hersteltijd in het SLA kunnen garanderen.
  • Software: Software-updates binnen hetzelfde releasenummer van de geleverde software vallen onder het SLA. Software-upgrades vallen buiten het SLA. Indien er een upgrade beschikbaar is, kan INTER deze aanbieden.
  • Remote Servicemanagement: Op afstand service verlenen aan je installatie.
  • Voortgangsrapportage: Rapportage over de aard en afhandeling van incidenten en een overzicht van alle beheersactiviteiten aan het eind van het onderhoudsjaar.
  • Documentatie en tekeningen: Periodiek bijgewerkte documentatie en tekeningen naar aanleiding van updates en revisies.

INTER Academy: Kennis is kracht

Bij INTER geloven we dat kennis de sleutel is tot succesvol gebruik van onze oplossingen. Daarom bieden we uitgebreide trainingen via onze INTER Academy. Of het nu gaat om interne trainingen voor jouw team of geaccrediteerde cursussen voor externe partijen, we zorgen ervoor dat je de benodigde expertise hebt om onze oplossingen optimaal te benutten.

Neem contact op met INTER

Ben jij klaar voor serviceverlening op een hoger niveau? INTER staat voor je klaar. Neem vandaag nog contact met ons op.

Meer weten over onze service? Lees het eerdere bericht hier:

INTER, jouw partner in serviceverlening

Meer over dit thema

17 april 2025
Samenwerken met de drie vooruitstrevende KVM-fabrikanten nieuws

Een control room draait op informatie, maar staat of valt met de beschikbaarheid ervan. KVM-systemen (keyboard, [...]

26 februari 2025
Zo maak je jouw control room cyberveilig tegen geavanceerde dreigingen nieuws

“Cyberveiligheid is nooit alleen een kwestie van technologie; het draait net zoveel om de mensen en [...]

21 februari 2025
Blog Kars Marcelis: is er nog een toekomst voor KVM? nieuws

In de snel veranderende wereld van control rooms, waar data en cybersecurity een steeds centralere rol [...]

23 januari 2025
Operators op de vlucht, onderzoek naar pijnpunten in de Control Room! nieuws

Control rooms vormen het zenuwcentrum waar beslissingen worden genomen en processen worden bewaakt en spelen hierdoor [...]

Meer weten over onze service?

Contact customer care Ontzorgen van A-Z Service en preventie

Trots op onze klanten

Bekijk referenties
  • Schiphol
  • Wintershall
  • Ministerie van Defensie
  • Erasmus

Ratio 1, 6921 RW Duiven

+31 26 319 69 69
|
contact@inter.nl
Legal

© INTER - 2025