Vacature

Commercieel Medewerker Binnendienst

Commercieel Medewerker Binnendienst

Commercieel Medewerker Binnendienst gezocht

Ben jij een doener die houdt van actie en organiseren? Heb je een passie voor commercie en ben je geïnteresseerd in Control Rooms? Is klanttevredenheid voor jou een topprioriteit? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!

Functieomschrijving

Als Commercieel Medewerker Binnendienst ben jij de schakel tussen verkoop en uitvoering, en dat allemaal vanuit ons gezellige kantoor in Duiven. Van het pre-sales traject tot het aftersales traject, jij coördineert het allemaal.

Je werkt hierbij intensief samen met jouw technische en commerciële collega’s. Samen bedenken jullie slimme aanpakken en vullen jullie elkaar aan voor het optimale resultaat. Ook als dat betekent dat je af en toe je collega’s een duwtje in de goede richting moet geven of assertief moet optreden. En als er een aanbesteding op de planning staat, ben jij de rechterhand van de Accountmanager, waarbij je ervoor zorgt dat alle benodigde informatie wordt verzameld.

Wie wij zoeken

  • Een enthousiaste collega met minimaal MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Een proactieve persoonlijkheid met commercieel inzicht.
  • Je gaat altijd voor het beste resultaat
  • Een organisatietalent
  • Je hebt 1 – 2 jaar relevante werkervaring
  • Goede beheersing van de Nederlandse & Engelse taal (spreken en schrijven)

Wat je gaat doen

  • Het samenstellen van overtuigende offertes.
  • Het beheren van projectcalculaties.
  • Het nauwlettend volgen van het offertetraject.
  • Veelvuldig contact, zowel telefonisch als per mail, met leveranciers en klanten.
  • Het soepel overdragen van orders aan het projectteam.

Wat wij bieden

  • Een uitdagende en afwisselende functie in een leuk team van enthousiaste en betrokken collega’s
  • Een informele en open werksfeer in een dynamisch bedrijf, waarin jij de vrijheid, vertrouwen en ruimte krijgt voor eigen initiatief en creativiteit
  • Een goed salaris tussen de € 2400 – 2700 bruto op basis van 40 uur
  • Reiskostenvergoeding
  • 28 vakantiedagen op basis van 40 uur
  • (Interne) opleidingen en toegang tot Studytube
  • Een persoonlijke coach
  • Goede pensioenregeling waarvan INTER 95% betaalt
  • Telefoon en laptop van de zaak
  • Onvergetelijke (personeels- en team) uitjes

Jouw directe collega's bij inter

Thijs Holten
Head of Development
Thijs Holten
Head of Development
+31 6 51 42 73 51 thijsholten@inter.nl
Foto van Thijs Holten
Pepijn Bosgoed
Customer Support
Pepijn Bosgoed
Customer Support
+31 6 40133950 pepijnbosgoed@inter.nl
Foto van Pepijn Bosgoed
Jasper Greve
Customer Support
Jasper Greve
Customer Support
+31 653262685 jaspergreve@inter.nl
Foto van Jasper Greve

In 4 stappen naar jouw droombaan bij INTER

Bij INTER bieden we jou de kans om de carrière van je dromen te realiseren. Onze sollicitatieprocedure bestaat uit 4 eenvoudige stappen die jou helpen om je volledige potentieel te benutten.
Klaar om de eerste stap te zetten naar een opwindende carrière bij INTER? Lees verder en ontdek hoe je jouw droombaan kunt veroveren

Stap 1

Solliciteer
Solliciteer op de vacaturepagina via “Solliciteer Direct,” voeg CV en motivatiebrief toe, of deel je LinkedIn-link. Ontvang automatisch een bevestigingse-mail.

Stap 2

Reactie binnen 5 werkdagen
Binnen 5 dagen ontvang je een reactie. Dit kan een gespreksuitnodiging zijn of uitleg waarom er geen match is. We plannen eerst nog een telefonisch interview om elkaar te leren kennen en vragen te beantwoorden.

Stap 3

Ontmoeting op kantoor
Bij interesse ontmoeten we je op ons kantoor in Duiven, bespreken je CV en functie-eisen om te zien of we bij elkaar passen. Bij wederzijdse interesse volgt een tweede gesprek.

Stap 4

Contractvoorstel
Voor het contractvoorstel spreek je kort met een directielid. Succesvol? Dan pas je bij onze kernwaarden en INTER-familie, klaar om je eerste werkdag te beginnen!

Jouw team

Je werkt binnen het team Control rooms. Een hechte en collegiale club. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het beheer van onze control room oplossingen. We realiseren control rooms in diverse markten, waaronder de Industrie, Utiliteit, Mobiliteit, Defensie en Ziekenhuizen. Vanuit deze control rooms wordt het primaire proces van deze klanten gemonitord en bediend, vandaar dat 100% continuïteit van het proces cruciaal is. Om deze reden staan we dan ook 24/7 klaar om eventuele storingen te verhelpen. 

Over INTER

In de afgelopen 50 jaar is INTER gegroeid van AV-distributeur naar een gevestigd systeemintegrator en IT/ procesconsultant. Niet alleen in Nederland, ook buiten de landsgrenzen. Onze oplossingen zorgen er dagelijks voor, dat gebruikers in kritische en complexe omgevingen in staat zijn beter beslissingen te nemen door de presentatie van de juiste informatie. Met onze passie voor techniek ontwikkelen wij samen met onze relaties innovatieve oplossingen, die bijdragen aan procesoptimalisatie bij onze klanten.

INTER is gebaseerd op sterke kernwaarden

  • Gepassioneerd om het beste resultaat te behalen: We streven naar uitmuntendheid in alles wat we doen.
  • Als team kiezen voor win/win: Samenwerking en wederzijds succes staan centraal in ons werk.
  • Heldere keuzes en daadkracht: We nemen beslissingen en voeren ze met vastberadenheid uit.
  • “Next level” projecten in kritische omgevingen, daar zijn we trots op: We streven naar het leveren van hoogwaardige oplossingen in complexe omgevingen.

Met passie voor techniek ontwikkelen wij AV/IT oplossingen en next level projecten binnen kritische omgevingen in samenwerking met onze relaties.

 

Meer weten over deze vacature?

Interesse gewekt door deze vacature? Voordat je de sprong waagt, wil je wellicht wat meer inzicht krijgen in wie we zijn en wat we te bieden hebben. Als je vragen hebt over deze specifieke functie of over ons bedrijf in het algemeen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze toegewijde HR-adviseur, Jessy via sollicitaties@inter.nl. Ze staat klaar om je te helpen.