Menu

  • Home
  • Kennis
  • Oplossingen
  • Referenties
  • Events
  • INTER
INTER
  • Home
  • Kennis
  • Oplossingen
  • Referenties
  • Events
  • INTER
INTERINTER
  • Home
  • Kennis
  • Oplossingen
  • Referenties
  • Events
  • INTER
INTER
Ratio 1, 6921 RW Duiven +31 26 319 69 69 contact@inter.nl
Oplossingen
  • Control rooms
  • Specialisten werkplekken
  • Kritische overlegruimtes
  • Videovoertuigen
  • Camera observatie
  • Medische behandelkamers
Inter
  • Service & support
  • Experience Center INTER-X
  • Demo aanvragen
  • Werken bij INTER
  • Contact
  • Teams
Actueel
  • Kennis
  • Events
  • Nieuwsbrief

Zo behandelen wij elke service call

Bij INTER staan we klaar om je service call zorgvuldig te behandelen, of het nu gaat om een incident, systeemwijzigingen, updates of de beantwoording van algemene vragen. We hechten een groot belang aan het leveren van kwaliteit en het waarmaken van de verwachtingen die we vooraf scheppen. Zeker als er storingen zijn binnen kritische omgevingen, willen we service calls snel oplossen.

Zo behandelen wij elke service call
Zo behandelen wij elke service call

1. Melding

Bij het melden van een service call maken we het je zo makkelijk mogelijk. Gebruik ons Self Service Portal (SSP) en vul het formulier in om je call te registreren. Ons team van experts is verdeeld over verschillende disciplines en oplossingen om ervoor te zorgen dat jouw melding bij de juiste specialist terechtkomt.

2. Analyse

Na registratie van je service call, voert een gespecialiseerde engineer een grondige analyse uit. Afhankelijk van de oplossing en conform de afgesproken Service Level Agreement (SLA), gaat de engineer aan de slag. Tijd is cruciaal, dus we streven ernaar om storingen snel op te lossen, met speciale aandacht voor de prioriteit van binnengekomen meldingen.

3. Oplosfase

Onze technische experts proberen eerst om de storing op afstand op te lossen. Ze volgen een gestructureerde aanpak om de functieherstel overeenkomstig de contractafspraken te bereiken. Als op afstand oplossen niet mogelijk is, plannen we een afspraak voor onsite ondersteuning op een tijdstip dat jouw organisatie uitkomt.

4. Afsluitfase

Wanneer de storing is opgelost, ontvang je een gedetailleerd rapport met informatie over de oorzaak en de geboden oplossing. Je kunt ook in ons portal een overzicht van al je service calls bekijken. Transparantie is een belangrijk principe voor ons, en we zorgen ervoor dat je volledig geïnformeerd bent.

Stapje erbij

We zijn gedreven om het beste resultaat te bereiken en zetten dagelijks dat extra stapje. Daarbij hebben we oog voor kwaliteit, veiligheid, milieubewust handelen en informatiebeveiliging, die voor ons allen topprioriteiten zijn.

Feedback

We waarderen jouw feedback. Of je nu een compliment, tip of klacht hebt, we horen graag van je. Jouw input helpt ons om onze diensten te verbeteren. Je kunt feedback via onze Self Service Portal doorgeven, en we laten je weten welke acties we hebben ondernomen naar aanleiding van jouw input.

Meer lezen over onze dienstverlening? Meer lezen over onze service? Lees het volgende bericht:

Voorkomen is beter dan genezen

Meer over dit thema

17 april 2025
Samenwerken met de drie vooruitstrevende KVM-fabrikanten nieuws

Een control room draait op informatie, maar staat of valt met de beschikbaarheid ervan. KVM-systemen (keyboard, [...]

26 februari 2025
Zo maak je jouw control room cyberveilig tegen geavanceerde dreigingen nieuws

“Cyberveiligheid is nooit alleen een kwestie van technologie; het draait net zoveel om de mensen en [...]

21 februari 2025
Blog Kars Marcelis: is er nog een toekomst voor KVM? nieuws

In de snel veranderende wereld van control rooms, waar data en cybersecurity een steeds centralere rol [...]

23 januari 2025
Operators op de vlucht, onderzoek naar pijnpunten in de Control Room! nieuws

Control rooms vormen het zenuwcentrum waar beslissingen worden genomen en processen worden bewaakt en spelen hierdoor [...]

Meer weten over onze service?

Contact customer care Ontzorgen van A-Z Service en preventie

Trots op onze klanten

Bekijk referenties
  • Schiphol
  • Wintershall
  • Ministerie van Defensie
  • Erasmus

Ratio 1, 6921 RW Duiven

+31 26 319 69 69
|
contact@inter.nl
Legal

© INTER - 2025