Menu

  • Home
  • Kennis
  • Oplossingen
  • Referenties
  • Events
  • INTER
INTER
  • Home
  • Kennis
  • Oplossingen
  • Referenties
  • Events
  • INTER
INTERINTER
  • Home
  • Kennis
  • Oplossingen
  • Referenties
  • Events
  • INTER
INTER
Ratio 1, 6921 RW Duiven +31 26 319 69 69 contact@inter.nl
Oplossingen
  • Control rooms
  • Specialisten werkplekken
  • Kritische overlegruimtes
  • Videovoertuigen
  • Camera observatie
  • Medische behandelkamers
Inter
  • Service & support
  • Experience Center INTER-X
  • Demo aanvragen
  • Werken bij INTER
  • Contact
  • Teams
Actueel
  • Kennis
  • Events
  • Nieuwsbrief

Zo behandelen wij elke service call

Bij INTER staan we klaar om je service call zorgvuldig te behandelen, of het nu gaat om een incident, systeemwijzigingen, updates of de beantwoording van algemene vragen. We hechten een groot belang aan het leveren van kwaliteit en het waarmaken van de verwachtingen die we vooraf scheppen. Zeker als er storingen zijn binnen kritische omgevingen, willen we service calls snel oplossen.

Zo behandelen wij elke service call
Zo behandelen wij elke service call

1. Melding

Bij het melden van een service call maken we het je zo makkelijk mogelijk. Gebruik ons Self Service Portal (SSP) en vul het formulier in om je call te registreren. Ons team van experts is verdeeld over verschillende disciplines en oplossingen om ervoor te zorgen dat jouw melding bij de juiste specialist terechtkomt.

2. Analyse

Na registratie van je service call, voert een gespecialiseerde engineer een grondige analyse uit. Afhankelijk van de oplossing en conform de afgesproken Service Level Agreement (SLA), gaat de engineer aan de slag. Tijd is cruciaal, dus we streven ernaar om storingen snel op te lossen, met speciale aandacht voor de prioriteit van binnengekomen meldingen.

3. Oplosfase

Onze technische experts proberen eerst om de storing op afstand op te lossen. Ze volgen een gestructureerde aanpak om de functieherstel overeenkomstig de contractafspraken te bereiken. Als op afstand oplossen niet mogelijk is, plannen we een afspraak voor onsite ondersteuning op een tijdstip dat jouw organisatie uitkomt.

4. Afsluitfase

Wanneer de storing is opgelost, ontvang je een gedetailleerd rapport met informatie over de oorzaak en de geboden oplossing. Je kunt ook in ons portal een overzicht van al je service calls bekijken. Transparantie is een belangrijk principe voor ons, en we zorgen ervoor dat je volledig geïnformeerd bent.

Stapje erbij

We zijn gedreven om het beste resultaat te bereiken en zetten dagelijks dat extra stapje. Daarbij hebben we oog voor kwaliteit, veiligheid, milieubewust handelen en informatiebeveiliging, die voor ons allen topprioriteiten zijn.

Feedback

We waarderen jouw feedback. Of je nu een compliment, tip of klacht hebt, we horen graag van je. Jouw input helpt ons om onze diensten te verbeteren. Je kunt feedback via onze Self Service Portal doorgeven, en we laten je weten welke acties we hebben ondernomen naar aanleiding van jouw input.

Meer lezen over onze dienstverlening? Meer lezen over onze service? Lees het volgende bericht:

Voorkomen is beter dan genezen

Meer over dit thema

09 juli 2025
Toekomstbestendige control rooms voor een steeds drukkere mobiliteitsketen nieuws

Door Bart Groot | Sales Consultant Mobiliteit In de mobiliteitssector zijn control rooms onmisbaar voor een [...]

02 juli 2025
Blog Kars Marcelis: Inzichten Control Room Day 2025 nieuws

Op 12 juni vond de Control Room Day 2025 plaats, hét grootste inspiratie-evenement van Nederland als [...]

30 juni 2025
Training die verschil maakt: Erik Vercauteren over kennis als strategische succesfactor nieuws

Wie Erik Vercauteren ontmoet, merkt het meteen: deze man ademt kennisoverdracht. Als IT-trainer en Learning & [...]

25 juni 2025
De juiste diagnostische monitor voor thuiswerkende radiologen: waar let je op? nieuws

Steeds meer radiologen werken (deels) vanuit huis. Maar thuis professioneel een diagnose stellen vraagt om meer [...]

Meer weten over onze service?

Contact customer care Ontzorgen van A-Z Service en preventie

Trots op onze klanten

Bekijk referenties
  • Schiphol
  • Wintershall
  • Ministerie van Defensie
  • Erasmus

Ratio 1, 6921 RW Duiven

+31 26 319 69 69
|
contact@inter.nl
Legal

© INTER - 2025